Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






BLURRR -_-
WRITTEN BY SORA ON Monday 16 September 2013 [ 0 comments ]

Assalamualaikum readers =D

Huhu lama tak bukak blog,dah berkulat dah blog ni.Ni bukak blog kat rumah bersendirian,hanya ditemani televisyen yang syok sendiri b'cakap -_-'' Di rumah ini Sora juga ditemani oleh cat rumah yang berwarna kuning,kipas yang berputar-putar dan di dalam rumah ni juga ada anak patung yang bernama chikilala -_- hehhe,boleh dapat markah penuh tak dengan ayat-ayat yang merepek ni?

Seriyesly ! dah lama Sora tak buat catatan blog ni,fuhh *tiup habuk* kan, kan, kan?
hahahahahahaha, lawak keder tak Sora? Sora bukak blog dengan harapan  untuk menulis sebuah entry yang tak da faedahnya dan akan menghabiskan air liur korang dengan membaca catatan blog Sora ni. Sora sedar sora tak pandai sangat menulis catatan kat blog jadi Sora haraplah korang tak jemu membaca catatan Sora ni yeh?

Hari ini Sora nak cerita tentang ''Budak Hot''.

Cerita nya bermula ... Pada suatu hari ada seorang budak yang dikenali sebagai HOT, dia tinggal di sebuah bandar yang terletak di atas bukit, tiada kawan yang menemaninya, tiada ibu bapa yang bersamanya dan tiada idea untuk menulis.

K bai, sekian dari budak yang hanya tau merepek dan membisingkan rumahnya dengan keybord laptopnya...
assalamualaikum semua ! *muka kencang*

FUTURE
PAST