Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






私は戻ってきた ~~
WRITTEN BY SORA ON Wednesday 29 January 2014 [ 0 comments ]


Hello,hello,sora dah datang,sora dah datang #jengjeng.So whats up stalker? ada apa-apa berita gempak tak?takda,its okay....baru dapat update entry,dah sebulan tak buka blog,,hari ni baru dapat buka,sodihhh :') rindu tak dengan aku,rindu tak? #ayat aku yang nak minta penampar,,well,aku gurau jerr.Actually,mood semi hiatus aku ni belum habis lagi,tapi disebabkan hari ni aku cuti,ku ambik lah peluang ni untuk jenguk-jenguk blog aku.Memandangkan aku cuti hari ni jerr,esok ada kem motivasi kat skolah so aku nak cakap aku tak da idea nak update entry,kbaiii -_-

 
 


FUTURE
PAST