Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






COMEBACK WITH MY STORY ---
WRITTEN BY SORA ON Friday 27 December 2013 [ 0 comments ]
Assalamualaikum....

aucakkk! hehe,aku dah datang dengan entry baru,amacam seronok tak aku dah comeback?sigh,hahahah. Ada beberapa hari lagi nak sekolah kan? so,korang dah buat persiapan keh disaat-saat akhir ni? aku rasa tak sabar pula nak jejak kaki kat sekolah yang tercinta tu sangat :3 aku rasa tak sabar nak jumpa beloved unnie dengan saeng aku,agaknya apa diorang buat sekarang ni erk ?''

tadi tengah guling-guling kat facebook,terserempak pula dengan satu picture ni,nak nampak? nah >>

Gambar: Bukan nak perasan diri comel ke apa. Tapi memang lah bila tutup aurat ni rasa lagi comel. Dan secure. Sebab? Allah redha. Insha Allah. ^_^

alolo,tomey kan? gambar ni ada kat wall facebook aku,amacam cantik tak? indah kan bila menutup aurat,hati senang,jiwa tenang paling penting diri selamat.Ada enam bidadari cantik yang dicipta oleh Allah SWT,bukan nak perasaan cantik ke apa,tapi memanglah bila tutup aurat ni rasa comel dan secure.Sebab? Allah redha,insha allah :) aku pun bukan perfect sangat,nak dikatakan tutup aurat dengan sempurna..tak juga,tapi aku dah mencuba untuk menjadi yang terbaik di mata Allah swt.Nak berubah,jangan lah tergesa gesa,perlahan-lahan,dari free hair berubah ke tudung kecil,bila dah biasa pakai tudung ubah pulak tudung kecil tu jadi tudung yang labuh sikit,menutupi dada,,itu yang penting.Kat youtube,boleh search 'Hijab umpama khemah bagi seorang wanita' sumber ni aku ambik kat blog izzah.

So,aku harap entry ni dapat membantu korang dalam hal menutup aurat,aku update entry yang bermanfaat sikit...yelah apa taknya,entry yang sebelum ni asyik cite pasal kisah hidup aku jerr,mesti korang bosan kan? jadi,hari ni aku update lah entry yang bermanfaat untuk semua..Ingat,jangan takut untuk berubah,kalau ada orang yang bash kite,kutuk kite,,biar jerr,okay!! 

kbaiii -_-

FUTURE
PAST