Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






OTAKU -----
WRITTEN BY SORA ON Monday 23 December 2013 [ 0 comments ]
Assalamualaikum ebelibadi----

Mulai skarang aku taknak lah guna perkataan ''SORA'',bila aku baca bekali kali entry sebelum ni,rasa macam gedik pula,huhuhu.Mulai hari ni dan selamanya aku nak gunakan perkataan ''AKU'' kat blog aku ni sebab perkataan ''AKU'' menunjukkan diri aku yang sebetul betulnya,, tapi korang masih boleh panggil aku dengan nama Sora,okay! so kita mulakan cerita ni,erk?

Otaku adalah istilah Jepun yang merujuk kepada orang yang mempunyai minat terhadap anime dan manga.Tulah maksud otaku dan aku ni boleh dikatakan sebagai otaku sebab aku minat sangat ngan anime ni.Aku minat dengan anime ni,mulanya kat komik,banyak dah komik yang aku baca,antaranya komik yang bertajuk >CIK BUNGA MATAHARI< Komik ni aku pinjam kat kawan sekelas aku,dia ni pun sama macam aku,minat kat anime.Cerita cik bunga matahari ni best tau,buku ni hasil penulisan dari Manami Sugano.Bukan jerr Cik Bunga Matahari,komik lain pun aku ada baca,nak tau? hee ofcoz la kan >SECANGKIR TEH KARAMEL< berunsurkan cerita percintaan,walaupun cerita cinta,tak sesuai dengan umur aku yang baru setahun jagung ni,aku tak kesah,yang penting aku dapat baca komik ni.Nak tau lagi? hermm,>PUTERI TAKOYAKI< tu jerr yang aku ingat,banyak sangat komik yang aku baca,sampai aku dah lupa.....

K,berhenti cakap pasal komik,kita cakap pula pasal anime yang main kat tv.Banyak-banyak anime yang aku tengok,aku paling suka anime >CARDFIGHT VANGUARD<. Sebuah Japanese media franchise yang dihasilkan dengan kerjasama Akira Ito,Satoshi Nakamura dan Presiden Bushiroad Takaaki Kidani.Cerita tentang permainan kad dan watak yang aku suka semestinya Aichi Sendou.Tu lah,anime yang aku suka.Bukan tu jerr,ada lagi anime yang aku suka,macam Bleach and One Piece,tapi anime tu aku jarang tengok.Aku lebih suka tengok anime macam cardfight vanguard dan battle spirits.Ha! korang tau tak >BATTLE  SPIRITS< macam cardfight vanguard juga,tentang perlawanan kad.Nak tau watak dia Toppa Bashin, J sawaragi, Suiren, Meganeko, Striker, Smile, Kyouka Sawaragi and Card Sensei.Aku minat sangat dengan Meganeko sebab watak dia yang sweet dan lemah lembut.Selain tu,aku minat juga dengan watak Toppa Bashin,seorang yang sentiasa bersemangat dan sentiasa yakin,mempunyai personaliti yang ceria.

Tu lah,anime yang paling aku suka,seriyesly!aku dah jatuh cinta dengan anime ni.Semuanya disebabkan pengaruh kawan sekelas aku yang bawa aku ke dunia anime ni. Tan,Syaza and Skelot,ni lah antara konco konco yang membawa aku ke dunia anime ni.Terima kasih banyak banyak lah sebab buat aku jatuh cinta dengan anime ni,hahahha :3 meh tengok gambar watak anime yang aku paling suka,cuci cuci mata dulu,kekkeke




>Toppa Bashin<



>Meganeko<



>Aichi Sendou<



>Luffy<



>Ichigo<





>Amata Sora<

Kbaii -_- Ma'assalamah...

FUTURE
PAST