Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






PBS 2013 FINISH-- PBS 2014 TAK LAMA LAGI -
WRITTEN BY SORA ON Thursday 19 December 2013 [ 0 comments ]
Yaww,wssssup!! Assalamualaikum ebelibadi ~

tengah godek godek facebook,eh tetiba terjumpa satu status ni,dia kata 'PBSMR 2014 is waiting'...so,datang idea nak update blog ni.Tahun 2013,tahun dimana kertas-kertas putih mula datang menyerang diriku.Tahun 2013 juga,tahun dimana fail-fail berwarna-warni datang melemahkan semangat ku dan tidak menceriakan hari-hariku saperti biasa.Tahun 2013!tahun yang membuat otak aku berpusing dengan kencangnya memikirkan cara nak jawab soalan soalan yang tak bersalah itu /sigh,takutnya/

Oh,kertas yang putih yang tidak pernah menceriakan hari-hari ku,oh fail berwarna warni yang selalu membuatku menjadi gila~ kenapa kau perlu datang menyerangku dengan terburu-buru,sesungguhnya ku tidak sanggup lagi,ku tak sanggup lagi. //dramatiknyerr//

Tahun 2014,dah nak datang,kali ini aku bersiap untuk menghadapi pbs gelombang kedua.Dengan kudrat semangat yang ku kumpulkan,aku bersedia untuk berada di medan perang..dimana semua pelajar akan bersungguh-sungguh untuk menewaskan kertas kertas putih iaitu PBS..

Agak merepek pula ayat sora,bila sora baca bekali kali,takut pulak rasanya ayat kat atas tu..Dramatik sangat..btw sora nak ucap tahniah dengan pelajar batch 98 yang mendapat keputusan yang cemerlang,yang tak cemerlang,don't give up..teruskan berusaha,okay! :)

FUTURE
PAST