Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






I'M JUST A LITTLE GIRL IN THIS CRAZY WORLD ~
WRITTEN BY SORA ON Monday 3 February 2014 [ 0 comments ]
whiteylittlesnow:

by credit ;

Hidup aku kosong,tidak ada yang boleh memahami aku,sahabat aku? hmmm,entahlah aku terfikir juga,adakah aku mempunyai sahabat? aku tak memerlukan seorang atau ramai sahabat,yang hanya tahu berseronok,sombong bila disapa,dan aku paling benci,sangat-sangat benci bila manusia itu yang 'kononnya' digelar sebagai sahabat mengabaikan aku terutamanya dalam susah,maaf kepada sesiapa yang terasa ataupun berkecil hati,bukan niat,tetapi bila aku fikir balik,rasanya aku hanya ada satu orang sahabat sahaja.Aku tak nak mention nama dia,cuma sahabat itu walaupun tidak kuat agama,tetapi dia tak pernah sekalipun menengking aku,aku hargainya.Aku juga tak suka bergaul dengan sesiapa melebihi tiga orang,sebab? bila tiga orang yang bersahabat,berjalan,berbual tentang sesuatu,mesti seorang daripadanya akan tersisih,itulah lumrah hidup.Tapi aku pelik,kenapa benda tu mesti berlaku? satu perkara lagi yang aku benci,bila aku dah buat baik kat sahabat aku tu,tapi dia tak pernah nak menghargai aku,bukannya mengharapkan balasan,aku ni manusia juga,mahu dihargai.Kalau boleh,aku mahu sahabat yang pandai bawa aku,yang bimbing aku kejalan yang benar,bukannya ajak nak tengok awards,gayo daejun,tengok movie,hangout,lepak-lepak,ataupun ponteng,tak mahu ke usrah.Aku tak suka orang macam tu.Maaf sekali lagi,bila ada yang terasa,k.Tapi seriyesly,aku tak suka,faham-faham lah -.-

Friendship everywhere,tapi aku belum jumpa lagi frienship aku,aku tak suka bersendirian tapi ada kalanya keadaan memaksa aku untuk bersendirian disebabkan tidak ada yang sudi untuk bergaul dengan aku.Stay strong sora,be patient,kau akan menemui seseorang yang betul betul boleh digelar sahabat,ya.

Sorry sebab luahkan perasaan yang amat sedih ini,sebab aku tak ada sesiapa untuk bercerita masalah even my mother.so,aku decide untuk update entry ni,tempat inilah aku luah segala yang terpendam sama ada sedih ataupun gembira...so,silent reader,baibai...nak sambung mood semi hiatus aku :)

FUTURE
PAST