Profile linkies free pages Instagram follow refresh

Say Hi

Hello, I'm Sora. 14. I do love dancing and singing coz they're my daily meal. Also a big fans of Kpop. Bla bla bla leave yoou footprints in my cbox and ask anything question in my ask.fm!..


Ask.Fm




CBox






I Want EXO-M Postcard Giveaway!
WRITTEN BY SORA ON Tuesday 4 February 2014 [ 0 comments ]

Assalamualaikum,

k,baru semalam aku kata aku nak sambung mood hiatus aku kan? tapi disebabkan kak idah jemput aku untuk join giveaway dia,aku join lah,heheh....

I Want Exo-M Postcard Giveaway! ye,aku memang nak,sangat-sangat nak,gila-gila nak,postcard exo-m sebab aku exostan dan sangat gilakan exo terutamanya exo-m,kalau nak tau aku ni fan yang paling gila kat exo-m.Syarat dia mudah jerr,cuma follow dua blog,like one page,subscribe satu youtube,and follow dua account twitter,paling penting sekali,,,ha! mestilah warganegara MALAYSIA..tengok tu aku dah tulis besar besar lagi perkataan malaysia,so apa tunggu lagi join arh,tak susah pun syarat dia..

Harap-harap lah dapat,sebab dah dua kali aku join giveaway kpop,first sekali giveaway by hana nabilah,second simple kpop giveway by nabilah,tapi dua dua tu aku tak bertuah,tak berpeluang untuk menang,kesian :( so aku harap lah giveaway ketiga ni,aku bertuah untuk dapat postcard exo-m,dahlah aku ni gila gila gila kat exo #doubletriplesudah hahaha.Aku nak sangat postcard tu.Untuk pengetahuan korang pemenang bukan berdasarkan pakcik random kita,ataupun top referall tapi dengan lucky draw.

mehlah join!!! kak idah ada suruh tulis bias kat exo-m,nak bagitau bias aku kat exo-m,KRIS and JONGDAE. tekan NI kalau nak join........baibai

p/s: mood semi hiatus aku dah habis dah :)


FUTURE
PAST